BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 23, 2011

saya terkena penyakit!!!Diarrhoea


ya allah dah bape hari aku cirit birit ...muntah2....nak tau x....setakat aku duk U nih..xpnh2..aku dapat MC..nih dah part 6 br pg medic mintak MC..mana xnye..xlarat sangat dah..sampai perut dah perit2..memulas2..sakit nye..
aku nih keracunan mknn ke...hurm..ya allah..sakit nye..hurm...klu la perut nih dpt dibelah2..nk je aku tgk bacteria apa yg banyak sgt nih...ish2...

aku tgh taip ni pun..perut merengek2 lagi...ya allah...jap lagi nak presentation...ish2...doakan la ye...hurm..
btw..aku bukan apa ..aku rasa la kan kat uma mcm2 aku mkn...tu la pasal..intah campuran apa dah dlm perut sampai keracunan...hurm,..
adik2 pasnih..nk mkn n minum tuh kne mkn mknn yg bersih2 tau..pastu tgk dulu jgn makan byk2..huhuhu

0 comments: